Hirdetés - Kérdés küldése
Kínál : sárkány > motoros
Nem trolibusz! :) Suzuki G10/racer/C-17 2017. november 8.
Kattints nagyobb képért. Na sziasztok! Probalom mellozni a rizsat, de nem fog menni! :) Ami a lenyeg annak, aki a tokeletessel szemben beeri az egyszeruen csak joval :) Ez egy olcso, gazdasagos, megbizhato, korrekt allapotu repcsi, konnyu pilotanak, konnyu utassal. Elvitt mindenhonnan mindenhova, de ami a legfontosabb, hogy mindig haza is hozott! Nehez a trajk, nem is tul szep, fosul is emelkedik ha mondjuk 2 db 80 kilos emberallat tartozkodik a fedelzeten es ehhez van 30 fok meg egy kis oldalhatszel fasorral, de a Holdig elmegy! A muszerfal bonyolultsagatol sem fogsz agyverzest kapni, de legalabb alig van benne ami elromoljon! Vizhomero, RPM, 2 darab gyujtaskapcsolo (okkal :) ). Eroforras: Suzuki G10, kozponti injektorral, a tobbszaz orat szolgalt Arow attetel pedig Rotax-C attetelre lett cserelve Egerben. A 2 attetel kozott majdnem 10 kilo volt a kulonbseg, igy nyilvan javultak a gep parameterei! :) Egy rakat penzt koltottem a masinara a 2017-es szezonban es nem azert mert szar volt, hanem mert azt szeretnem, hogy meg sokaig ne legyen vele gondja se az uj gazdajanak, se nekem ha marad! Szarny kivul-belul atnezve, szukseges sodronyok, csavarok, gerinc cserelve, dokumentalva. Regebbi tipusu vitorla, ami meg a tartosabb fajta. Nem egy kiallitasi darab, de nyugodt szivvel elrepulnek vele meg evekig! Legalabb nem kell annyira sajnalni, ha kinnalvos bandazas kozben leszarja valami ;) A trajk uj futomu sodronyt kapott, uj futo kitamasztoval, csavarokkal, biztonsagi sodrony az orrcsoben, az orrfutoban pedig egy hatekony Babetta fek talalhato, ami emelkedonek folfele igenis erezhetoen fog! Egy 2016 juniusi, 55Ah-s varta akksirol megy az egesz ultramodern fedelzeti elektronika, ami tartalmaz 2 darab leszallofenyt (ami nem csak disz :) ), dupla elektromos A/C-t a rosszabb napokra es persze nemi energiat a motor szamara. Iden kapott uj gyertyakat, gyujtas elosztot, rotort, olaj- olajszuro csere 50 orankent szigoruan betartva. 2015 juliusaban lett a jelenlegi motor beepitve, amivel azota kb. 200 orat repultem (az uzemi naploban pontosan vezetve van minden, a benzinszuro cseretol a vegbeltukrozesemig ;) ). Legcsavar amint a kepen is latszik 3 agu Velez, jon-megy-forog, tehat a celnak megfelelo! Az egesz monstrum egy eredeti trabant uzemanyagtankbol kapja a naftat. Eddig a legdurvabb a 3 es fel ora volt amit egyszer utvonalon kirepultem belole, de akkor mar csak a remeny meg a benzingoz hajtotta a motort ;) A szarny gyartoi felulvizsgalata 2019 juniusaban esedekes. A sarkanyban kompletten az uzemi naplo szerint - amit ha a Lajos is jol vezetett :) - akkor kb. 500 ora van, ugyanennyi felszallasbol. En szigoruan turagepkent hasznaltam, alkalmankent utitarssal. Elado, de korantsem minden aron, ezert megallapodtam magammal a fix 1 millio Ft-ban, ami ala elvbol sem szeretnek menni. Akkor inkabb Suzukistol, racer trajkostol, C-17-es szarnyastol faljon fel engem az ido vas foga es nem lesz sohasem 912-esem! :) Sajna epp az emlitett attetel csere miatt a frissen Egerbol erkezett repcsi osszecsukott allapotaban van es mivel en sem vagyok a kornyeken, ezert csak barataim segitsege mellett tekintheto meg. Amivel esetleg szamolni kell: ekszij es vezermuszij csere, mert 200 orasak. Ha meg ennel is tobb info kellene, E-mailben vagyok igenyelheto :) sarkanyrepcsis@gmail.com
Telefon: +36205672372
Neved
E-mail címed
Üzeneted

© 2018 repulogep.hu
repulogep.hu Apróhirdetések