Hirdetés - Kérdés küldése
Kínál : sárkány > motoros
C15 Sexy / racer/ Honda VFR750. 2018. február 13.
Kattints nagyobb képért.

Ezt a repcsit a Suzuki utodjakent vettem a nyiregyazi Kollegaktol 2017 nyaran, ez egy Torok Andras epitette harckocsi :) Nagyon jol nez ki, alacsony es stabil, brutal szep a hangja, repules kozben lazan tudok beszelgetni az utasommal intercom nelkul is, igen hamar beleszerettem!

A motor kora, alkatresz utanpotlasa es foleg a sajat motorszereloi tudashianyom okan kisse bizonytalankodtam, de vegul beert a romanc! Sajnos mint idovel kiderult ez csak a jeghegy csucsa, mert a korrekt papirozassal tobbet kellene buziskodnom mint gondoltam (varhato szabalyozasok), raadasul problemaim tamadtak a karburatorsorral is, ezert beindult bennem egy elfojtott oszton: megiscsak 912-est, full tipus gepet szeretnek! :)

A repcsirol: Honda VFR 750F blokk (V4), C15 Sexy abszolut ujszeru allapotu szarny (a repcsi egyben van, jelenleg is nyitva tarolva) modositott, torheto fuggocsoves, rugozott racer GT, 35 literes fem uzemanyagtankkal. Felszereltseg: 3 hidraulikus tarcsafek rogzitofek funkcioval, leszallofeny (jelenleg leszerelve ujrakabelezes miatt), villogok, sebesseg, magassag, vario, fordulatszam es vizhofok, u.a. szint mero plusz Murati interkom (jelenleg kiszerelt allapotban). Kapcsolhato tartalek elektromos pumpaval es dupla gyujtaskapcsoloval kiegeszitve. A kihajtas kapott uj, extra eros bordasszijat (8M-1200 Optibelt HS, de nem a HL), legcsavar: foldon allithato Kievprop.

A motorkompresszio merest sajnos elblicceltem es mar kulfoldon vagyok, de a gep jol tol, gyonyoru hangja van es erolkodes nelkul repul, de a karburatorsorral van valami gubanc, ugyanis bizonyos fordulatszamon es sebessegnel (?) elkezd ingadozni az RPM es ebbol mar leszallasbol (alapjarat, 110-120 km/h besiklas) allt is meg a motor. Felszallaskor, emelkedeskor sosem volt gond. Az elso 15 oraban hibatlanul uzemelt, normal repulesi helyzetben, enyhe sullyedeskor figyeltem fol eloszor a jelensegre. Legnyomasra, homerseleti hatasokra indifferens. A karburatort szetszedtuk, osszeraktuk, szinkronizaltuk, tomitettseget ellenoriztuk, nyomasprobaztuk, motorszerelo/epito ismeros is ult rajta vagy 2 hetig (allitasa szerint kopottas), tobb olyan dolgot is rendbetettunk a karbin es az uzemanyagrendszeren amitol javulast vartunk volna, de a hibajelenseg megmaradt, tehat ennek a vegere kell jarni..

Gyertya, olaj es olajszuro csere nalam 15 repult oranal tortent, osszesen kb. 30 orat repultunk a nyaron (uzemi naploban dokumentalva). Eloelete szerint allitolag a repcsi kb. 150 orat repult es 35 ezer km koruli futasteljesitmenyu volt a motor beepiteskor. Egyben elado, vagy kulon a trajk, de akkor a szarny marad :P Fix ara: 1,5 MFt, nekem kozel 2-ben volt a rendbetetelekkel, kiegeszitesekkel, uj szijjal, masodlagos A/C-vel stb. egyutt, ugyhogy ennel kevesebbert mar csak akkor adom el, ha hozzam vagsz egy 912-est, vagy egy panoramas telket a Dunakanyarban! :) Egyelore E-mailen keresztul vagyok elerheto! sarkanyrepcsis@gmail.com
Telefon: +36205672372
Neved
E-mail címed
Üzeneted

© 2024 repulogep.hu
repulogep.hu Apróhirdetések